Nieuws december

Best Western

  • pic 1
  • pic 1
  • pic 1

Best Western lanceert twee boetiekmerken tegelijkertijd

Sadie Hotel en Aiden Hotel

Sadie Hotel zal in het luxesegment concurreren en Aiden Hotel in het hogere middensegment.

Het allereerste Aiden Hotel  opende vorige maand in Seoul, Zuid-Korea, en het volgende hotel wordt geopend nabij Parijs, Frankrijk in december.

De eerste drie Sadie Hotels worden in Tampa, Florida; Fredericksburg, Texas en New York in 2020 geopend.

Elk hotel heeft een lokale flair met een doordacht ontwerp dat inspeelt op de eisen van de hedendaagse (zaken)reizigers.

Best Western 13 merken

Met de lancering van Sadie Hotel en Aiden Hotel bestaat het huidige portfolio van Best Western uit dertien merken. Hiermee wordt de ontwikkeling voortgezet die is ingezet met de merkvernieuwing waarin het bedrijf twee miljard dollar heeft geïnvesteerd.

Sadie Hotel en Aiden Hotel krijgen tevens toegang tot het bekroonde Best Western Rewards-programma, dat zo’n 50% van de bruto kamerinkomsten van hotels voor zijn rekening neemt.

The Travel Club Business biedt het grootste aanbod aan zakenreizen en werkt samen met organisaties wereldwijd. Neem voor nog meer reismogelijkheden contact met uw Business reisadviseur op.